ÖVNINGSKÖRT!

Ikväll har jag övningskört för första gången, om vi säger såhär..
jag är glad över att bilen ser ut som den gjorde innan ,
jag är glad över att jag inte fick panik när jag körde och tillsist..
HUR FAN SKA JAG KLARA ATT KÖRA BIL? 
det är ju skit svårt , tack för att det är mer än ett år kvar så jag har tid på mig...
 
 
Just nu sitter jag i soffan och äter god mat och ser på finalen på let's dance, 
kollar du? Visst är det oscar som borde vinna? 
Imorgon ska jag njuta av sovmorgon för första morgonen på flera helger
Jobbar ikväll imorgon istället för morgon, väldigt skönt måste jag säga! 
Imorgon hoppas jag på att vädret håller vad det lovat, 
jag hoppas på en solig och fin förmiddag med bästa och sen en underbar jobbkväll med de bästa kollegorna
PUSS!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback