GODKVÄLL!

Godkväll folket! 
Jag har varit ute på en powerwalk i kväll , det var väldigt skönt! 
Jag har även varit ledig idag , det har vart skönt! 
Blev lite bitter över att vädret inte höll vad det lovat, det skulle bli jättefint idag! 
Jag har inte sett solen en enda gång .. 
Och imorgon ska det tydligen bli spöregn och även på fredag! 
Jag jobbar imorgon kväll, på dagen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på! 
Njuta av att det ( NÄSTAN ) är sommarlov ,
och tänka att det bara är två år kvar tills det är jag som får springa runt i vit mössa och vit klänning och vara jätteglad! 
 
 
Nu ska jag boka tågbiljetter och lägga mig och läsa tror jag! 
Eller sätta på en film , vi får se!
 
Natti Natti ♥
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback