TIPS!

Här kommer ett tips på after sun! 
Brukar du använda det? 
Jag använder det varje dag jag har varit i solen ,
för mig spelar det ingen roll om jag har suttit på balkongen en halvtimme ,
om jag har legat på stranden hela dagen! 
Jag använder denna från "Piz Buin" , det är även den solkrämen jag använder! 
Vi brukar köpa den för att vi tycker verkligen att den är bra, men det är en smak sak! 
Vi köper den oftast på taxfree när vi ska utomlands, jag vet faktiskt ingen butik som säljer den..
Men den finns självklart och beställa på nätet om du skulle vilja prova!
Jag tror att den ligger runt 100 kr , beroende på vilken mängd och vart du köper! 
 
Jag tycker att den här luktar så otroligt gott, det känns som att den luktar godare än dom andra men jag vet inte!
Alla deras produkter luktar gott , och det är verkligen bra produkter! 
 
Den solkrämen jag har med 10 i skydd ligger på 130 kronor,
det är lite dyarare men jag tycker verkligen att det är värt det! 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback