SKOLAVSLUTNING DEL1!

Här kommer första delen av skolavslutingen , det blev så mycket bilder så jag delade upp det!
 
Dagen började med skolavslutning på skolan, sedan bar det av mot råtorp för att kolla på rebeccas syskons avslutning , det var fint! 
De hade orkester och sjöng massa gulliga låtar! 
 
Efter det så åkte jag och rebecca in till stan för att fira att det var sommarlov! 
Så vi drog till med en lunch på kebabhouse , kebabrulle! 
Premiär för rebecca! Jag fattar inte hur man kan vara 17 bast och inte ha ätit kebabulle! 
 
Jag köpte en mascara på hm också , den kostade endast 50 kronor!
Shit vad billlllligt! Jag gör sådana klipp! 
 
Nu kommer lite bilder ! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback