BIL!

Denna dagen har spenderats i bilen, vi sov ut och åt frukost! 
Pappa ville passa på att träffa sina syskon lite mer så vi stannade till lunch.. 
Jag och mamma ville stanna och kolla lite i affärer på vägen, shopping! 
Jag köpte lite saker som jag avslöjar imorgon!
Måste testa det först! :) 
 
Det blev ett matstopp på vägen ,kan ni gissa vart? (hehe) 
 
Annars gick resan bra, min lilla pontus är så duktig! 
Han bara sover och ligger tyst och vilar , inte ett knyst! 
 
När vi kom hem så åkte jag och mamma och övningskörde! 
Vad jag har längat efter denna dag! 
Första gången på riktigt väg istället för parkering, det gick jättebra! 
Mamma fick säga till mig när jag fortare än man fick..
haha jag är inte bäst på korsningar ..
Tur för mig och alla andra att det är drygt ett år kvar!
Men jag är jättenöjd iallafall! 
 
Nu sitter jag och resten av familjen och tittar på prinsessbröllopet igår..
Dock har jag fullt upp med att läsa mina bloggar som jag läser varje dag! 
Fast det gör inget för bröllop är väl inte riktigt min grej! 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och byta sängkläder! 
Imorgon är jag ledig, sovmorgon är efterlängtat! 
 
Godnatt fina vänner ♥
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback