TISDAG!

Idag hade jag som sagt sovmorgon och började kvart över tolv , underbart! 
Vi lämnade tillbaka böcker och tömde skåp, sedan bjöd läraren på glass! 
Snäll lärare det , och extra bonus när det är hon som bjuder och inte skolan... 
Jag och Julia följde med henne och handlade , vi gick till haga hallen och köpte , 
Vi köpte sånn där låda från gb med flera sorter i och några magnum! 
Efter vi hade fikat fick vi sluta! 
 
Mötte upp hanna och vi cyklade hem till hanna, 
satt ute och solade ett tag , jätteskönt! 
Sedan åte vi ut till bergik med hennes syster och mamma! 
Kollade runt lite , jag funderar på att köpa ett par svarta tygskor .. 
Vi åt thai mat och sådär! 
 
Sedan åkte vi hem till en tjej, där var också en som hanna känner! 
Maja ! , Vi fikade och satt och snacka , tur att jag inte har dom grannarna hon hade..
Vi fick inte ens sitta och prata , utan att vi störde dom .. Och dom sträckte sig över och glodde .. 
 
Sen kom pappa och hämta oss , vi skulle hjälpa till och sätta på takboxen, 
det tog ganska lång tid, jag ville övningsköra men mamma orkade inte... 
Jag och hanna gick och pratade och jag visade henne lite saker! 
 
Sen släppte pappa av oss hemma hos henne , jag hade min cykel där så jag skulle cykla hem!
Det börjar bra när vi inser att det är punktering, vi pumpar upp cykeln och tycker att det bara ser ut som att det är dåligt med luft.. jag hinner inte mer än 100 meter innan det börjar låta och hela cykeln skakar och studsar fram ..
JÄVLA SKIT CYKEL! JAG HAR INTE TID MED PUNKA NU ! 
Det slutade med att jag kom hem skit glad efter att ha fått lett den hem som en idiot.. 
Och det betyder att jag inte kommer ha någon cykel på ganska länge nu .. 
 
Nu ska jag ta natten , men först läsa i min favoritbok! 
Natti Natti ♥
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback