SOMMARSTUGAN!

I skrivanden stund befinner jag mig i sommarstugan med familjen!
Jag kommer att fira midsommar här , och spendera några få dagar tillsammans med familjen! 
Det är faktiskt skönt och få komma bort lite ,att komma ut på landet. 
Jag är en stadstjej , men jag gillar vissa delar av landet .. 
 
När jag blir äldre och har skaffat familj skulle jag lätt kunna tänka mig ett hus som detta! 
Fast ett nybyggt , detta hus är ju över 100 år , ni kan ju fatta vad jag tycker om det.. 
 
Jag skulle vilja bo på landet med min kärlek och barn , ha hästar och andra små djur! 
Som vi bor nu har vi ca 1 mil till närmsta mataffär , 3 mil till närmsta shopping ( som inte är jättebra ) hudiksvall heter den staden , och 5 mil till närmsta storstad som heter sundsvall , det är ett bra ställe! 
 
Det här kallar jag att bo på landet , vad räknar du som landet?
Landet kan ju vara att bo mitt ute i skogen utan några grannar eller någonting , det skulle jag inte gå med på! 
 
Imorgon kommer min kära bror med sin tjej och lilla elias! Gud vad jag har saknat honom! 
Nu har jag inte fått träffa honom sen i mars , allderles för länge! 
Ska bli väldigt kul att få se hur stor han har blivit och se om han kryper / står / går! 
 
Jag kommer att åka hem själv på onsdag , jag har en hel sommar framför mig med bara bra saker! 
Jag ska jobba en hel del , jag ska sola och bada , och åka runt i värmland..
För nu har jag fått ett värmlandskort så nu kan jag ta mig runt i hela värmland , underbart! 
 
Och självklart ser jag fram emot massa grillkvällar med mina underbara vänner! :) 
 
Men nu ska jag gå och lägga mig , och när jag vaknar nästa gång är det midsommar ,
vad ska du göra på midsommar? 
 
Godnatt ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback