SOL!

Äntligen är det sol när jag är ledig, dagen har spenderats med min underbara vän Rebecca! 
Jag åkte dit vid 12 , vi har solat typ hela dagen! 
Ätit pizza , tortilla chips och druckit cola! Dåliga vanor.. måste ändra på det nu! 
Varför är det så svårt?! 
 
Ikväll har jag övningskört! 
Det gick verkligen skit bra! 
Nu anser mamma att jag är redo för vägen så då kära vänner rekomendrar jag att ni håller er inomhus! 
Vet inte riktigt vart jag ska börja, örsholmen är väl ganska lugnt och bellevue! 
Vi får se när  det nu blir , kan ju hoppas på att jag hinner en sväng imorgon! 
 
Men morgondagens schema är tajt! 
 
Det väntas solning , mat, jobb och förhoppningsvis övningskörning! 
 
Nu ska jag gå och lägga mig , imorgon ska jag gå upp tidigt! 
 
Godnatt pussssssss! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback