15 JUNI!

Jag sov i mammas säng inatt , ( hon är bortrest) ! 
Den är så skön , hon har en tempur säng , skulle prova och se om jag hade mindre ont i ryggen och det hade jag! 
Så jag ska nog sova där inatt med :) 
 
Idag har jag jobbat till fyra typ!
Mycket folk trots stadsloppet, men det gick bra! 
Idag skadade jag mig inte iallfall! :D 
 
Sen åkte jag och köpte busskort till sommaren! 
Så nu har jag kort så jag kan åka när jag vill, hur jag vill , vart jag vill hela sommarlovet! 
Underbart! 
Det blir nog en och annan tripp i värmland!
 
Efter det åkte vi ner och kollade på balen! 
Tingvalla har bal på lördagen till skillnad från alla andra skolor , tråkigt tycker jag .. 
Det var många jag kände igen från skolan!
Många väldigt fina klänningar , och snygga frisyrer och sminkningar ! 
Gud vad jag längtar !! 
Bara två år kvar - alltså 728 dagar kvar tills det är min tur! 
Jag funderar starkt på att åka utomlands och sy upp en fin klänning! 
 
När jag kom hem hade pappa gjort min favorit mat! 
Det blev kött , potatisgratäng ocg broccoli , MUMS!!
 
Nu ska jag säga godnatt till hanna , sen ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon bitti! 
Jobbar ju hela dagen imorgon , full fart! 
Godnatt vänner ♥
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback