SKADAT MIG PÅ JOBBET!

Ja , jag är klumpig.. 
Det råkade hända en liten olycka på jobbet förut..  
Kortfattat kan  man säga att min hand hamnade i fritösen .. 
Det var inget jag rekommenderar!
 
Och nu tänker väl ni .. hur fan kan man vara så jävla klumpig att handen hamnar i en fritös?! 
Ja lite så undrar jag med.. 
Det gick iallafall till såhär , jag skulle portionera upp pommes , den där grejen satt inte riktigt som den skulle, den välte över och ramlade i fritösen , med mina reflexer flög ju min hand ner där för att ta upp den, när handen var där nere kommer jag på att jag har handen i en fritös , när jag tar upp handen gör det jäkligt ont och det har jag fortfarande nu några timmar senare.. Men det var bara ett finger som brändes , men som tur är har jag inga blåsor och ingen bränskada , lite ömt och lite ont fårjag nog leva med några dagar! 
 
Men nu ska jag gå och göra mig iordning , imorgon är det skolavslutning!! 
Natti ♥
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback