FÖRLÅT!

Förlåt jag har helt och hålet glömt bort er! 
Jag har firat midsommar i stugan med min underbara familj, min bror och hans familj har vart här! 
Äntligen fick jag träffa lilla prinsen igen! 
Han har blivit så stor , snart går han själv! 
 
Njöt av en god frukost ute i trädgården , baguette med ost , MUMS! 
 
 
 
 
Sedan var det sill lunch utan sill för min del , jag äter helst korv/köttbullar med potatis och gräddfil!
Vad äter ni på midsommar? 
 
 
 
Och tillsist , svenska jordgubbar med glass! 
 
 
Imorgon bitti åker jag hem igen , jag ska bo ensam några veckor ! 
Det ska bli helt underbart! 
Så nu har jag jättebråttom , jag ska packa och duscha och somna tidigt!
 
Jag bloggar mer imorgon , gonatt! ♥
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback