FULLT UPP!

Den här dagen har gått i ett, gick upp ganska tidigt och gjorde frukost till pappi ..
Hade lovat honom det .. efter det drog vi och övningskörde, det gick suuuuuper bra!
Drog till sandgrund och solade och låg och myste , helt underbart! 
Gick och köpte sallad på Maché, den är ju så gooood!  
Jag valde salladsmix, kyckling, kalkon och annanas med ceasar dressing! MUMS!
Kunde inte låta bli och köp en cola när jag hittade denna,
jag hittade mitt namn på cola zero i sunne, vet inte varför jag inte köpte den iaf
..Och nu verkar det vara försent, jag hittar det ingenstans!
Jag drog hem och gjorde mig iordning för jobb .. 
Åkte och jobbade, tråkigt att missa en så fin kväll! 
Men det var en väldigt trevlig kväll! 
Det blir så med fina kollegor och trevliga gäster! 
Passade på att köpa lite godis på coop innan jag åkte hem,
kan va gott att ha nått i bilen imorgon tänkte jag..
Och på bussen blev jag arg och besviken påmig själv..
JAG SKULLE JU INTE KÖPA GODIS/LÄSK! 
VARFÖR GÖR JAG DET DÅ?!
 
Jadu , mitt sockersug verkar vara starkare än min vilja..
Nu har jag duschat, målat naglarna och börjat packa lite! 
Och nu ska jag smörja in mig med after sun, jag gör det varje dag jag har varit i sol!
 
GODNATT PUSSS  ♥
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback